JenLin

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Jennifer Lindqvist - 20 november 2009 10:47

Detta kommer bli en trevlig och bra dag. Just nu sitter jag och sminkar mig :) Vi ska strax till Kalix och storhandla och sen titta på lite annat smått och gott :) Är ju ledig idag så måste passa på att göra ärenden..


Just det! H&M kläderna kommer kanske idag! ;) Har beställt till Richard också, så denna gång var jag inte det minsta självisk i mitt val. Dom andra gångerna man beställer är det oftast bara till mig ;P

Men nu sker det förändring, märkvärt :)


Jag har sovit riktigt bra inatt men drömt en hel del. Dom gångerna jag vaknade kändes det som att jag var på en annan planet! Sen så kommer jag inte ihåg vad drömmen handlar om heller? :P Mystiskt..


Vad ska man hitta på nu under helgen förutom jobba. Jag är nämligen match ledig så nu har man lite friare tyglar i planeringen :)

Det jag vet är att jag inte ska träna nåt utöver innebandy träningarna.. Ryggen/höften måste bli bra till början av december!

Får se vad som händer..


Nu ska jag fortsätta sminka mig.. Jag gör en stark avslutning genom att visa denna bild;


  

Tittut ;)


Jag nöjer mig såhär för tillfället.. Ha en trevlig fredag!



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards