JenLin

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Jennifer Lindqvist - 25 november 2009 21:58

Visst är det underbart med färger. Utan dom skulle inget vara sig likt.
För mig är färg ett sätt att visa hur man mår, till sitt yttre och inre..


Ett exempel är våran gamla lägenhet och dess vita, trååkiga väggar med inte en enda personlig touch! Detta gjorde att jag inte trivdes det minsta.. Kände mig som den vita, tråkiga väggen helt enkelt. Totalt oinspirerad.


Men nu är allt så mycket bättre. Inspirationen är här och pysslandet pågår ständigt, både praktiskt och i tankarna ;) Det måste vara för att man trivs så bra i hemmet.

Väggarna har en varm beige färg med tavlor och dylikt som smycken :) Förändring för de som sett hur vi bodde tidigare..


    

Blue..


Denna dag hyllade jag blått och kände mig samtidigt på topp efter allt pysslande här hemma.

För morfar blev detta lite väl mycket. Han trodde jag skulle på fest! :P Fick försvara mig genom att säga man vill väl nån gång känna sig fin, eftersom jobbet inte ha den mest glamourösa utstyrsel ;P

Han kunde ändå inte riktigt förstå min synpunkt :D


En annan dag..


  

Lime.. 


.. Fick det bli grönt :) Och humöret var på topp denna dag också!


Så till er alla andra.. Visa hur ni mår med färg, för vi lever ju inte på början av 1900-talet med det tråkiga svartvita :)

Tänk på det!



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards