JenLin

Direktlänk till inlägg 23 maj 2010

Gick som planerat.

Av Jennifer Lindqvist - 23 maj 2010 14:32

Ända sedan i fredags har jag varit både karl- och hundledig (Richard har snart varit borta en vecka för att vara exakt)!

Så då hade jag all tid i världen att planera in lite roliga grejjer. Fredagen bestod mestadels av jobb. 

Mot kvällen kände jag ett starkt behov av umgänge, så jag drog mig mot mamma och pappa.

Pappa var redan hos sin kompis Åke och gjorde såna där killgrejer, prata om motorer eller nå, så mamma var alldeles ensam och ville såklart som jag ville. Hitta på nåt roligt :)


Då vi for mot Kalix, för att göra absolut ingenting.  Vi cruisa på stan, köpte jordgubbar och naturgodis samt en aning vissen ros-bukett till pappa (märkte vi dagen efter). Det hela avslutades med en runda på Frasses :D


När vi kom hem kring halv tolv var mamma trött så hon fick gå och lägga sig och jag for hem och natta mig tillsammans med ett SATC avsnitt :) RUTIN!


Lördag - Började perfekt. Löprunda, gym, ranta på stan, bussresa hem.. Sen dog det av. Allt! Ingen ville göra nåt alls!

Åt middag och som protest lade jag mig och sov i en timme. Kring 18 var det bara att inse att ingen ville vara med mig så jag for till mamma och pappa och åt naturgodis..

Tur att min älskling ringde på kvällen annars hade jag ätit ihjäl mig av allt godis :P :P


Och nu är det då söndag.. Har inte gjort något annat än morronrutinen - löprundan.

Duschen efter det och sen söka någon som ville bjuda på kaffe. Ringde människa efter människa. Inge svar.

Magnus och Maria var hemma. Det visste jag! Så jag for dit oanmäld så ingen skulle kunna säga nej ;D Hahahaha.. Så jag fick mitt kaffe till slut :) Jag tyckte då att det var ganska gott :P


Nu sitter jag hemma och väntar på att mina hårbollar ska komma hem från Seskarö. En hel helg borta från mig känns i hjärtat! Men snart är dom hemma ;)



  

Richards hatt som jag vill äga, fast annan färg ;)


Om det nu är så intressant vet jag inte, men hur som helst är jag på jakt efter den perfekta hatten för min stora Lindqvist skalle :P Nåt i detta stuk som på bilden är en kandidat om det inte vore min pojkväns.. Förresten så kommer Richard hem imorgon, äntligen! ;)


Ikväll ska jag äta pizza tillagad på grill hos mamma och pappa. Någon som är avis? ;)



//

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2017 09:02

Här kommer en liten bild samling från denna "höstiga" maj.     Tid för pioner. Love it!         Tog oss en liten söndagspromenad ner till ett av våra favoritställen - Sörengkaia <3           Cykeltrip ner till Aker Bry...

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2017 09:35

  När jag klev upp imorse var det en sån där stund då jag stannade upp. Ljuset var ett sådant som måste förevigas. Då jag alltid stiger upp före solen när jag drar till jobbet, får jag sällan se det fina ljuset från soluppgången. Löööve it!   ...

Av Jennifer Lindqvist - 25 april 2017 19:50

Dagens modus. Noll knop.   Har suttit hemma de sista dagarna och gjort praktiskt taget nada. Därav har det varit mysbralla och skogshuggar skjorta (som jag idag bytte ut mot en nyare myströja från Zara) för hela slanten. Men idag drog jag på mi...

Av Jennifer Lindqvist - 19 april 2017 18:00

            Just nu har jag lite dille på rött. Därav moodboarden. Förra veckan köpte jag min första - hör å häpna - röda jeans jacka :D Kriminellt cool kan jag säga. Den är från FWSS, ett designermärke från Oslo som blivit en stark favorit...

Av Jennifer Lindqvist - 17 april 2017 09:46

Då var det dags att visa den sista dagen vi spenderade i Rom. Den här dagen var vi fruktansvärt trötta - främst fysiskt, då vi promenerat väldigt många timmar hela helgen. Men vädret var på topp, vi åt tre mål mat på stan och drack en massa goda drin...

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards