JenLin

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Jennifer Lindqvist - 5 mars 2010 00:30

Ja.. Såhär dags och års när vädret har spelat sinnet ett spratt finns det inget som slår den stunden då solen tittar fram och värmer våra näsor.

Denna dag startade underbart bra med en promenad in mot byn med mina bollar (hundarna).


Paret som vinner sötast priset om det fanns ;)  


Solen sken och humöret var på topp. Fick använda mitt andra par av de nyaste solglasögonen, dessutom ;) Vilken dag!


 

Spexarn nr 1


Promenaden var tänkt att mellanlanda hos mamma men det bevisade sig att hon var hos faster Stino så jag fick vända om och hälsa på dom istället. Och lika glad var jag för de, för där bjöds det på te som värmde precis där det behövdes :)


Lite senare blev det en trevlig liten trip till Haparanda med Magnus och Maria samt barnen :)

Medan dom grattade Marjas grabb lånade vi Sharanen och for på stan :P Åt ett flottit Hot Chicken mål (som Maria Montezami?? gör reklam för) och handlade mat som avslutades med en glass, Magnum Gold?!.. En väldigt söt glass som man  blev less alldeles för tidigt. Dessutom grisade glassen ner min tröja vilket drog ner poängen direkt :P


Sen var det byn på schema igen. Byn är alltid inne helt enkelt ;P Man vill som tillbaka :D


Och som grädden på moset avslutade jag dagen och kvällen med en tuff innebandy träning som satt där den ville. I mina vader bokstavligt talat. Dom är slut, spända, trötta och säkert less. Jag måste stretcha :P


Just det! Kolla in mina nya skor som kom idag!


Kanske mina blivande favvosar?  


Dessa svarta raringar blir nog ett vinnande koncept på Saras och Lukes bröllop på lördag :)


Nu är sängen min bästa vän och tidigare idag var det solen.

Hoppas ni har hittat eran bästa vän för dagen, för då är ni på lika bra humör som jag ;)



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards