JenLin

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Jennifer Lindqvist - 6 mars 2010 13:11

Den dagen då två människor viger sitt liv till varandra förändras mycket. Inte bara efternamnet, utan tankarna kring förhållandet mellan varandra. Vad ska vi stå för tillsammans

Tankarna om barn kanske smyger sig fram eller att ta ett lån och köpa hus, bil, m.m Sedan blir man fru och man, ett mycket vuxet ord tycker jag ;)

Jag pratar självklart om bröllop..

För många människor är inte bröllop en avgörande faktor i beslut om barn och hus men för mig personligen så betyder giftemål precis det. Och självklart en massa kärlek som man så ivrigt vill visa alla sina nära och kära :)

Och varför snackar jag bröllop? Jo. För att idag ska min barndoms vän Sara gifta sig med sin Luke.

Ceremonin startar kl. 16 och jag ska vara där och önska dom all lycka till i livet tillsammans..


Personligen har jag flera gånger lekt med tanken om att gifta mig för det verkar så himla romantiskt. Men som det ser ut idag är det en bit bort. Några år iaf ;)


  





//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards