JenLin

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Jennifer Lindqvist - 7 september 2011 13:32

   

Nu traskar jag ner på stan en sväng :) Vad gör ni idag?



//

Av Jennifer Lindqvist - 7 september 2011 09:12

Hur ofta har jag kunnat få säga att man får sovmorgon då man vaknar och stiger upp utan alarm kl 08.00? Aldrig tror jag ;P


Nu sitter jag och avnjuter en kopp kaffe och har lite soffmys med vovvarna (där bryter jag mot gå-ner-från-soffan reglerna jag och Richard bestämt). Det är så himla gossigt när dom kryper upp till en, lägger sig så nära att man känner varenda andetag och hör deras gulliga glädjesuckar. Då kan jag inte säga nej ;)



Sådär.. Nu får ni se minen som alltid kommer fram när dom vill göra nåt som dom egentligen vet att dom inte får. Eftersom varken jag eller Richard är nån lyckad version av Ceasar Milan, blir det oftast att vi bryter mot våra egna regler ;P


Oj, nu snurrar Pheonix i cirklar och tittar på mig med skitnödig blick. Det är dags för första morgonpromenaden!


Eftersom jag är ledig idag vet man aldrig om jag bloggar fler gånger idag.. Det beror på fantasin ;)



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards