JenLin

Alla inlägg den 11 september 2011

Av Jennifer Lindqvist - 11 september 2011 15:19

Just nu myser jag i en gammal goding - den stickade tunikan :)


       

Ikväll ska vi nog se bio. Cowboys and Aliens :) När vi trailern på en bio reklam för ett tag sen skrattade vi högt. Den verkar väldigt dålig men har trots allt fått bra betyg. Så om jag inte är allt för trött ikväll ska vi fara och se den..



//

Av Jennifer Lindqvist - 11 september 2011 11:44

Igår var jag och Richard en sväng på stan. Jag köpte nytt välbehövligt smink, vilket är alltid lika kul!

Av en slump hamnar man såklart alltid i en sko butik no matter what. Jag har suktat på ett par Jeffrey Cambell Lita i flera månader men aldrig trott att man kan gå normalt i dom.

Sen så har dom bara funnits tillgängliga online när vi bodde i Sangis vilket har gjort mig en aning velig ang köp med tanke på storlekar och hur dom sitter osv.

Nu fanns dom i den där butiken och självklart testade jag dom. GUD! Jag hatar när nåt är så himla så där precis som det ska vara!

Ahh dom var snygga, jag blev över 165cm, dom var sköna, dom var lätta att gå i och slutligen billigare än i online butikerna!

Dom fick aldrig följa med hem tyvärr, men när jag får min riktiga lön på 1 månad ska jag definitivt köpa dom! ;)


 


Här har jag använt blixt vilket jag inte gör särskilt ofta. Men det är fint ibland :) Har på mig det nya sminket btw..



//

Av Jennifer Lindqvist - 11 september 2011 09:30

Just nu sitter jag och ser på nyhetsmorgon samtidigt som jag sörplrar på mitt te. Ja, mitt te eftersom jag gjort det helt själv ;)


   

Det är riktigt gott och nyttigt, har jag läst. En slags detox för kroppen ellet nåt sånt. Jag använde några mynta blad och ca 10 droppar färskpressad citron och slutligen bara kokande vatten sen är det klart! :) MUMS!

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards