JenLin

Alla inlägg den 11 december 2011

Av Jennifer Lindqvist - 11 december 2011 19:14

Dagarna går. Tick tack. Snart är jag i byn igen! Och jag längtar sååå mycket. God mat och mys med vänner och familj är prio ett ;) Det kommer bli den bästa julklappen någonsin :)


De senaste dagarna har det varit jobb för hela slanten, samt en avslutning på kursen jag påbörjade i slutet av november. Bildbevis;

 

I slutet av kursen fick vi besöka ett lokalt öl bryggeri, Aass bryggeri som ligger i Drammen. Jag ångrar innerligt att jag inte tog med mig kameran. Vilken smak- och visuell upplevelse! Vi fick provsmaka 6 stycken olika ö lsorter med speciella tillbehör till vardera öl. Ett av dom tillbehören var mitt favorit godis, choklad. Vem visste att choklad passar till öl? Jag fick en helt annan syn på öl efter den resan kan jag säga ;D


I veckan är det samma uppgifter som väntar, jobb med andra ord. På lördag kommer Richards föräldrar hit vilket vi ser fram emot väldigt mycket! Vi har planerat in en hel del skojigheter :)


                 


Värmen har lämnat Oslo för detta år. Vi har klarat oss länge att ligga över 10 plusgrader.. Blåst och minusgrader och ingen snö som mildrar upp klimatet gör det riktigt hurvigt ute. Jag saknar snön litegrann faktiskt. Men inte när det gäller "mocka" snö :D (snöskottning på norska ;D)

Vädret kräver sina förberedelser så jag har köpt en gossig mega halsduk från Zara, på herravdelningen dessutom. I love it!


 


Soffan väntar. En kopp kaffe och filten så blir det en bra kväll denna söndag också..


Förresten, ett stort grattis till min bror som fått sin första lägenhet! Goo till dig! 

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards