JenLin

Alla inlägg den 28 december 2011

Av Jennifer Lindqvist - 28 december 2011 17:19

Nu ska ni få höra vilken underbar hemma vistelse jag haft! Ahh, energin kom tillbaka med ett fingerknäpp när jag fick träffa hela familjen. Trots alla förlorade sömn timmar tack vare vinet man överkonsumerade under "julsemestern", så mår jag som en prinsessa ;D

Allt man vanligtvis tar för givet blir liksom mycket viktigare nu när man begett sig iväg på nya äventyr.. Att ta en kaffe och surra om livet med familjen, klockrent men tyvärr såå underskattat.


Här kommer ett hav med bilder. Trist nog glömde jag såklart kameran när vi hade de gemensamma familjemiddagarna.. Tråk! :(


                                   

Andra kvällen var grym!


           

Tredje festkvällen, men sista dagen i byn.. Blandade känslor. Faster och min söta kusin Alva kom förbi och sa hej då..


             

Sen forstatte festen tills natten försvann.. PS. Det är bara vatten i dunken ;)


                  

Så fort jag satte fötterna i lägenheten här i Oslo åkte grabbarnas julklappar på. Hemma stickade lusekoftor, som mamma kallar dom. Sitter som en smäck på båda två ;)


Nu är jag tillbaka till min nya verklighet och det är väl okej. Men jag skulle gärna stannat ett tag till i byn. Fem dagar blir alldeles för lite.. Puss och goo till er familjen!



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards