JenLin

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Jennifer Lindqvist - 17 augusti 2011 17:17

Jag kommer så väl ihåg när jag landade i Oslo för första gången när vi var här på söka-jobb resa. Hur allt kändes som en filminspelning. Allt fanns men var ändå inte på riktigt.

Eftersom jag och Richard inte åkte på samma flyg var tiderna inte synkade med varandra så detta gjorde att det fanns några timmar att sitta och fundera om allt mellan himmel och jord. Mixade känslor kan man säga!

Hur skulle detta gå? Vad har vi för alternativ? Var ska vi bo? Hur ska vi ta oss hit? Hundarna? Kostnader? (för vi alla hade vi ju hört skräck exempel på priser härifrån).

Men bland all denna ovisshet fanns det hopp och en enorm nyfikenhet.


 

Detta är första bilden som jag tog när jag landade i Oslo den dagen, samma dag som min bror fyllde 20 år. Enkelheten i denna bild är det starkaste eftersom minnena är så himla speciella. Jag gillar den!



//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards