JenLin

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2011 15:29

Känsliga (dålig humor) läsare varnas. När man städar hemma är man kanske inte "dressed for success". Och så är fallet för mig. Jag tar på mig det mest bekväma man kan tänka sig och drar sedan igång! Eftersom jag städar 100 km/h så duschar jag oftast efterråt.

Så dagens klädsel var helt enkelt klockren för städning:


   

Se så.. Le lite, för det var de som tanken! ;) Nu är det kliniskt rent, så duschen väntar..



//

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2011 12:01

Idag är det dags för svabba, skura, plocka, dammsuga, diska, bädda rent, torka och svabba lite till.. Ahh vilken underbar dag! ;P

Det är skönt att storstäda innan helgen för då kan man planera in annat kul :)


Som jag skrev tidigare trodde jag att Pheonix var på bättringsvägen, men han kräks fortfarande 2 ggr per dag :( Han behåller inte mycket mat innan han vill kräkas igen. Han dricker däremot ordentligt och har ätit frukost nu på morgonen. Lite turkisk yoghurt i magen kanske gör det bättre? Jag hoppas det för han slickade i sig 2 msk till efterrätt..

Jag hatar sånt här. Han måste bli den där finnen i röven han alltid varit, igen!


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards