JenLin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2012 17:50

Blue blue.. Älskar denna färg! Och lack? Jadå ;P


     


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2012 12:09

Kepsen är på igen. Nice! Nåt mindre nice är vädret. Regn och rusk. Vi som hade tänkt cykla gärnet idag.


     


Vi tar cyklingen imorgon istället :) Idag gör vi stan osäker med våra bankkort ;P Jag ska unna mig lite shopping trots att jag inte ska egentligen. Jag har nämligen börjat spara lite extra pengar pga en sak som kommer gå i plan i mitten av oktober..


Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 augusti 2012 17:59

Du väljer själv om du vill lukta skit eller blomma. Jag väljer såklart det andra alternativet. Hemmet måste också lukta gott enligt mig. Då är det feel goog känsla!


 


Detta är mina favorit dofter just nu..


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 augusti 2012 20:22

Den senaste tiden har jag haft en ovanlig tom känsla när jag kommer hem efter jobbet. Det är inte bara att mannen är på jobbet till jag går och sover utan nånting annat. Idag kom jag på det! Jag har inte köpt färska blommor sedan två veckor innan semestern.

Detta betyder att det är nästan två månader sedan! Hjälp! Så idag fick dessa vackra skapelser följa med hem :)


       


Dom är så fina och nu är jag gladare ;)


För er som är intresserade av att veta vad jag gjort sista dagarna, så kommer ni bli en aning besvikna. Jag har bara hunnit jobba och tränat. Idag tex - Jobba 05.00-15.00, handla, hemma 16.30, äta, klockan tickar, somnar kring kl 18 och vaknade för 15 min sedan ;P Haha! Inte så spännande..

Men snart är det helg och då är jag ledig med en massa mys inplanerat. Det ser jag fram emot.


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 augusti 2012 20:10

Denna vecka kommer gå saaakta.. Det är nämligen Richards eftermiddagsvecka, vilket betyder att jag är ensam och uttråkad ända fram tills läggdags då Richard kliver in genom dörren.

Men jag ska se det som nåt positivt och få gjort saker man hela tiden skjuter på. Tex sortera i garderoben, rensa i lådor och skåpar (varför har det alltid tendens till att bli rörigt på ett fingerknäpp på dom ställena som är jobbigast att städa?).


 
Söndags outfit..


Nu ska jag dricka en kopp kaffe och läsa tidningar och planera morgondagen :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 augusti 2012 17:12

         

  


Blandade bilder från helgen.

Just nu sitter jag i soffan och är väldigt trött. Har precis förberett inför grillningen vi ska dra igång lite senare. Det blir varmrökt lax med dill sås, en egen påhittad salsa och sallad :) Mums!

Men innan detta måste jag nog lägga mig ner en stund. Ögonlocken är riktigt tunga..


Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 augusti 2012 12:30

Ville bara visa att Baileys är fortfarande farligt söt!


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 augusti 2012 11:23

Den sista shoppingrundan med Richards föräldrar förra fredagen var en vinst. Jag hittade dessa fina skor på DNA. Dom är så coola och ganska sköna trots klacken :)


     


Jag hade på mig dom igår när vi var ut på stan och drack öl :)


     


Summering av denna helg - en massa genomförda planer, strålande sol och värme! Kan inte bli så mycket bättre! :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards