JenLin

Alla inlägg under augusti 2012

Av Jennifer Lindqvist - 11 augusti 2012 19:51

Jisses vilken härlig dag! Sommaren har inte slutat här inte.. Jag kan inte en med ors beskriva vilken bra dag detta har varit! ;D


Jag har hunnit med en hel del. Städat delar av min fina garderob samt hela lägenheten. Efter det drog Richard och jag till Tryvann backen och körde lite downhill. Så jäkla kul och att vädret var på våran sida gjorde det hela till en tio poängare ;)


                                   


Sen började vi rulla ca 2 mil hem :)


         


En underbar dag helt enkelt.


Nu ska vi käka korv och makaroner och sen dricka öl. Kvällen kommer säkert bli lika bra!


//



Av Jennifer Lindqvist - 9 augusti 2012 18:36

Där ligger dom fint. På min potatis näsa ;) Jag gillar dom väldigt mycket som ni kanske förstår. Se bara på dom!


 


Och sen en klockren bild på Pheonix!


 


Sen har han den sötaste bakrgunden såklart. Jag sitter för tillfället och funderar på om jag ska ta mig en promenad in mot stan och handla.. Kylskåpet innehåller 40% yoghurt, 40 % alkohol och 20 % tunfisk! Inte mycket att hurra för just nu känner jag :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 augusti 2012 17:37

All day, every day... Ja, jag älskar kaffe! En näve mandlar så är det en 10 poängare ;D


 


Just nu slappar jag i soffan och ser på tv..


       


Imorgon har jag för en gång skull planerat in lite grejjer.. Och inte för att nämna lördag. Den dagen ska jag proppa med planer. Det är nämligen min lediga lördag :) Ett, två eller tre gympass hoppas jag kunna genomföra innan måndag morgon ;) Optimist här, ja då!


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 augusti 2012 20:59

Dessa sköningar köpte jag i Sverige. Har suktat på dom hela sommarn då dom suttit och ropat på mig från främlingars näsor. Ah dom är ju så läckra ;)


   


Gårdagen blev inte lika spännande som jag hade hoppats på btw. Vi gck på stan och köpte lite nödvändigheter och gick hem. Jag somnade i soffan ovanligt tidigt och sen var klockan helt plötsligt 23 och det var dags för den riktiga skönhetssömen. Denna dag har näst intill sett likadan ut. Pyjamasen är på och kvällsmålet ligger i magen. Nu se lite OS och därefter sova igen :)

Imorgon kanske man planerar in nåt kuligt på riktigt?!


Hej så länge!


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 augusti 2012 17:49

Ja. Nu var det de här med uppdateringen. Semester 2 veckor och sedan konstant jobb. Nu tar jag igång bloggandet igen, sakta men säkert :)


   


Allt börjar bli som vanligt igen. Efter semestern kändes det som att alla rutiner försvann och semester kilon lades på. Säkert 3 kg! Inget att oroa sig för egentligen för direkt när jag varit tillbaka på jobbet försvann dom fortare än kvickt?! HAHA!


Ikväll ska vi kanske ut på stan och unna oss ett vardags öl/vin glas. Det lät väl inte fy skam, eller hur? Och kanske en bio på det..


Ha en fin kväll!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards