JenLin

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer Lindqvist - 17 september 2012 21:49

Denna lilla skabbiga kille ska få sig en professionell klippning på torsdag morgon, lagom i tid till mamma och pappa kommer :) Man kan ju inte vara ofin när man får besök ;P


 


Han är ändå ganska söt som tovig dörrmatta ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 september 2012 13:50

Detta inspirerar.


             


Sminket på Lana Del Ray är ju helt gudomligt och inte för att tala om hennes tatueringar på händerna. Gah! Ska inte säga vad jag tänker på just nu :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 16 september 2012 12:24

Här kommer lite bilder från de senaste året som varit med i bloggen och endel har bara legat i arkivet.


               


Just nu sitter vi och planerar vad man ska hitta på när mamma och pappa kommer. Lite godsaker ska man nog få in på schemat :D


Infravärme till balkongen skall inhandlas i veckan - om ni ville veta ;P


//

//

Av Jennifer Lindqvist - 16 september 2012 10:56

Ingen stress. Inga bekymmer. Inga måsten. Jag sätter mig och dricker en kopp kaffe och läser en tidning och bara njuter av ledigheten.


 


Två arbetsdagar till sen ledig fem dagar, med familjebesök. Ah så härligt! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 15 september 2012 22:13

Då har man gjort det också. Sett proffsdansare dansa röven av sig. Det var riktigt bra kan jag säga! :) Nu vill jag se mera sånt så nu håller jag utkik efter nya uppträdanden.

Förresten så skulle jag så gärna se Lady Gaga här i Oslo i december men vet inte vem jag ska få med mig, eller om jag har tiden till det.. Men det tåls att funderas på iaf.


Just innan vi skulle iväg ikväll så mixtra jag lite med håret. En spontan grej som slutade i blåa väggar i duschen och en massa stress :P HAHA! Jag får alltid såna dumma impulser när tiden är knapp..


     


Pretty Flamingo rosa i mitten och Electric Blue på topparna :) Jag gillar det faktiskt!


Annars då.. Kvällen erbjuder lugnt soffhäng, nåt gott att äta och en film.. Ska nog bli bra de.


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 september 2012 19:09

Oops, har visst köpt mig den perfekta bomberjackan! Jag råkades bara.. Har deppat hela veckan för att jag inte gjort ett skit så nu var jag tvungen bara. Kommer bli flitigt använd i höst :)


   


Imorgon ska vi på den där dansuppvisningen som jag skrev lite om tidigare. Och gissa om jag längtar! Jag jobbar till fyra, sen är det snabbt hem och duscha, käka och därefter iväg mot konserthuset :) Sen på kvällen kanske det blir lite partii, men bara kanske.. Beror på hur humöret är efter en dags flängande runt.


 


//

Eld

Av Jennifer Lindqvist - 14 september 2012 18:02

Just nu diggar jag musik och tittar på bilder från arkivet :) Alltid lika kul att vandra tillbaka litegrann, i tankarna.


Hur som helst..


 


När jag ser den här bilden vill jag helt plötsligt bli rödhårig, again.. (Jag som monster blonderade mig för lite mera än 1 vecka sedan ;P) Jag har testat detta förut, 2 ggr, och det är egentligen ingenting för mig. Jag har inte tålamodet att låta håret bli tillräckligt mättat. Så 90 % av tiden som rödhåring har jag kännt mig som ett dasslock.. Men kolla bilden, klart man vill ha en sån fin eldig röd färg! Om jag minns rätt är jag helt nyfärgad på bilden och dagen därpå, efter en dusch, grå :P

Jaja, ska sluta gnälla om detta världsbekymmer.. Ikväll var jag sugen på en öl. Men blir nog inget eftersom jobbet kallar imorgon.


Vad gör ni denna fredag kväll?


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 september 2012 20:28

Idag har jag ägnat en del tankar och funderingar för mig själv. Det kan ske förändring inom kort.. Uppfriskande förändring, välkommen!


     


Annars så har jag nämnvärt en riktigt mysig hemma kväll just nu. En av mina favorit serier So you think you can dance rullar i bakgrunden och gåshuden är väldigt ofta närvarande kan jag säga.
På tal om dans.. På lördag ska jag och Richard se Red Bull Flying Bach i konserthuset här i Oslo. Hiphop blandat med klassisk musik, kan det bli mera intressant?! Jag tycker verkligen om att titta på professionella dansuppträdanden. Ren och skär inspiration!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards