JenLin

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer Lindqvist - 9 september 2012 14:42

Känslan när jag öppnar inkorgen till mailen och ska betala en räkning, som plötsligt förändras på 1 sekund då jag leker med tanken om en ljusare framtid. Den känslan upplevde jag nu på morgonen. Jag berättar mer om detta sen när det blir mer aktuellt..


Annars då.. Denna söndag är som de flesta andra söndagar, helt underbar. Vi har inte gjort så mycket här hemma, bara tagit det lugnt och städat litegrann. Min att göra lista minskades med flera punkter kan jag säga ;)

Tiden går, vilket aldrig är fel när det tickar närmare familjebesöket om ca 2 veckor! Och därefter forstätter längtan till utlandsresan som blir av i november. Sköna stunder.


           


Igår var vi på stan och åt pizza och tänkte shoppa loss. Men det blev inte så våldsamt som jag trodde. En mössa för 40 kr, två kuddfodral och en söt liten uggla :) Ett hemmabio system som jag tittat på tidigare var väldigt intressant, men lite olägligt med tanke på Richards nya dator som han beställde hem förra veckan. Så vi avvaktar än så länge :)


Byxbilden - den senaste tiden har jag fått dille på att köpa byxor. Jag tror det har blivit hela 6 - 7 par (eller mer) de senaste 4 månaderna. Detta kom jag underfund med i veckan då jag har en massa byxor men inga fina överdelar att matcha allt till. Stora problem ;P Haha!


Nu ska jag dricka en till kopp kaffe och bara njuta av denna underbara dag.


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 september 2012 19:38

 


Då var det dags för en ny arbetsvecka. Inga problem för mig. Jag är i en sån där lycko-bubbla där syret aldrig tar slut. Om bara 18 dagar kommer mor och far på besök och jag har lyckan att få vara ledig alla de 4 dagarna som dom spenderar här.


Och helgen då.. Igår jobbade jag halva dagen, sen åt vi middag ute vid vattnet, gick hem, drack kaffe och fikade med Richards bror och kompis, bokade biljetter till förpremiären av The Bourne Legacy, som vi sedan stressade iväg till, nickade till 5-6 ggr i biostolen, konstaterade att bion var helt okej, tog taxi hem och pang så låg man raklång i sängen efter klockan två. Det var de ;P 


//


Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards