JenLin

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2012 14:30


//

 
Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2012 13:57

Alltså.. Så här blev det. Vi gick på promenad med grabbarna. Vi träffade damvovvar, Pheonix fick titta i kors stor del av träffen pga av dom förbaskade hormonerna (ballsen) :P Sen på vägen hem gick vi förbi den lokala söndags-marknaden (som jag inte besökt på flera veckor!), och vips fick jag syn på något fantastiskt!


     


Detta set kommer bli helt underbara när dom ligger på mitt sminkbord ;) Aaa, jag har valt att kalla denna känsla för att jag "dog söt döden" när jag såg dom :P Fina, eller hur?


// 

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2012 11:02

Igår var det min lördag att styra och ställa på jobbet :) Allt gick fin fint och jag fick gå hem i god tid vilket gör att man alltid orkar smida lite planer för kvällen.

Och planen blev en god middag hos Chrille och Louise.. Efter maten var det mest soffmys samtidigt som filmer rullade i bakgrunden. En lyckad lördag!


         


Detta hade jag på mig igår.. Jag rå diggar bältet kan jag säga! Second hand för 150 kr :) Och då sitter alla pärlor och strassar kvar. Snyggt!


Idag är det SÖNDAG! Finns ingen bättre dag så jag tar allt som det kommer. Jag vill se "My week with Marilyn" på bio, men jag vet inte riktigt om det blir en filmkväll hos Louise istället.. Hon tycker det är hemskt att jag inte sett "The Notebook"!


Vad gör ni idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards