JenLin

Alla inlägg den 22 januari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 22 januari 2012 18:41

Ruter på benen, oh ja!


        


Nu blir det att äta pizza i soffan och slå igång en bra film! Det kommer lite bilder från prommisen med grabbarna lite senare eller imorgon så ni vet :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 januari 2012 15:50

Alltid lika kul att titta tillbaka på gamla bilder för att se hur allt förändras med tiden. Bara för ett år sedan såg mitt liv helt annorlunda ut plus att utseendet har också hunnit ändra sig :P Man har börja bli gammal! ;)


   


Jag ska spara ut mitt hår som på den sista bilden. Jag vill kunna ha fläta igen ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 22 januari 2012 15:29

Nu har halva dagen gått och då är det dags för mellanmål och en till kopp kaffe ;)


   


Bara för 20 min kom jag in från lilla stan. Jag har fyndat igen ;) Fy Jennifer.. Jaja, men denna gång skyllde jag på min kommande födelsedag ;) Jag hittade den perfekta blåsan till födelsdagsfirandet andra helgen i februari. Vad jag förstår kommer det hända en och annan sak den helgen och då vill man ju vara fin :D


     


Den är från the famous favorite a la Jennifer "Velouria Vintage". Stekig, som min bror skulle säga :P HAHA..


//

New

Av Jennifer Lindqvist - 22 januari 2012 13:49

En grådassig dag som denna kör jag på dramatiskt rött..


     


Idag ska jag göra sånt som gör att jag slappnar av och njuter av ledigheten. Dricka en kopp kaffe (hittills har det blivit 3!), kika in marknaden runt hörnet, köpa en ny tidning, gå en runda på stan och bara umgås med grabbarna här hemma..


 


Ikväll/inatt blir det extra jobb i nån minut. Jag ska checka så att våran natt varuleverering fungerar som den ska, vilket kan göra så sömnen tar lite stryk. Men det gör inget för i helgen har jag sovit minst 18 timmar! ;) SKÖNT! 


 


Jag avslutar med ett par söta bilder på grabbarna! Baileys är nybadad och gossig! :D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards