JenLin

Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Jennifer Lindqvist - 4 oktober 2012 19:23

Nu sitter jag i soffan och myser med grabbsen. Snart blir det halv åtta hos mig, vardags myskänsla!


 


Imorgon ska jag tillbaka till tatueraren som gjorde rosorna på underarmen. En såkallad "touch up" ingick i priset så nu ska jag tillbaka och utnyttja det. Lite linjer och skuggor ska bättras på såhär efter sommarens slitage :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 oktober 2012 16:22

Jag satt och funderade litegrann. Har en känsla för att man har cyklat för sista gången den här säsongen. Tiden går så himla fort! Det kändes som att det var igår vi var på biltur till Fredikstad och köpte min cykel. Jaja.. Längtar till nästa säsong! ;)


 


Haha! Kolla däcken! Vi köpte en pump som inte passade mina ventiler så jag fick cykla helt utan luft den första dagen ;P Det löste sig när vi väl kom upp till Tryvann backen såklart.


Annars då.. Kom hem från jobbet för ca timman sen. Var förbi till affären och handlade mat innan jag promenerade hemåt och har alldeles nyss lagat matlådor för några dagar.

Matlådor är underbara dom veckorna då Richard jobbar eftermiddag. Det finns varken ork eller inspiration att ställa sig vid spisen varje dag efter jobbet och laga mat åt en person. Tjofs in med matlådan i micron och det är klart, wonderful!


Vad ska man hitta på idag då... Hmm. Jag tar nog en promenad senare efter att jag ätit middag. Jag fick råd av kiropraktikern om att röra på mig trots smärtan i ryggen.


//


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards