JenLin

Alla inlägg den 10 november 2012

Av Jennifer Lindqvist - 10 november 2012 19:05

Den här blusen är vintage och helt underbar. Såhär ser jag iaf ut ikväll :) Nu är man redo för besök och sedan ska det dansas hela natten lång på ett bra uteställe!


     


Jag har på mig det nya halsbandet. Bättre bild på det kommer senare :)


//

AdR

Av Jennifer Lindqvist - 10 november 2012 15:22

Jag sökte och sökte.. Centralt kunde jag då inte hitta en enda butik med tavlor och sådana ting. Så för att göra mitt längtande hjärta lugnt investerade jag i ett halsband istället :P Jag har tittat på det förr men var lite snål. Nu köpte jag det på ca 60 % rea - felmärkning gav mig lite extra rabatt ;)


           


Hur coolt är det inte?! Jag tror jag ska bära det ikväll till en vintage klänning. Har inte riktigt bestämt mig än. Förresten så hängde jag äntligen upp tavlan som legat på sovrums golvet sedan vi flyttade in. Tänkte att det blir för tjejigt först pga resten av inredningen.

Men om pojkvännen säger att han inte bryr sig trots att chansen för avbryt fanns, så körde jag på och hängde upp den igår. Den syns på första bilden :) Liljorna är också nya och visst är färgen underbar!


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 november 2012 11:44

Det är så tråkigt att vakna upp till ett grått och mörkt Oslo.. För att pigga upp dagen har jag en önskan. Jag ska söka upp närmast stället som säljer canvas tavlor och färg. Jag vill skapa!


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards