JenLin

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 9 december 2012 19:25

Efter fyra timmars vandring på stan är vi äntligen hemma och känner lugnet igen. Det är alltid lika mysigt att gå omkring i butiker och kika runt när det vankas jul.

Vi har däremot köpt endel tidiga klappar till oss själva och grabbarna fluff.


       


Skorna skrev jag kort om igår. Jag gillar dom skarpt och har traskat runt med dom idag alla dom där fyra timmarna. Hundsockarna är inte kompletta ännu.

Har bara fyra stycken just nu så ska köpa fyra till nu till veckan då de skulle få en ny leverans. De är tydligen eftertraktade just och det förstår jag. Grabbarna skriker av paniken när dom frysen fast i asfalten, och saltet gör inte saken bättre heller! Stackarna!


     


Jag har ständig oordning bland mina nöt, frukt och fröblandningar. Nu har jag hittat de perfekta burkarna som får ordning på kaoset :)


Det var det. Nu fick jag en tokig blixt idé. Hörs!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards