JenLin

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Jennifer Lindqvist - 10 december 2012 21:18

Middagen blev supergod! Jag improviserade med det jag hade hemma. Trots att jag varit på stan efter turen till gymmet, så handlade jag inge mat alls :P Nu är  jag mätt och belåten och detta ska avrundas med en kopp te och några bitar choklad ;D


   


Min blixt idé jag fick igår innefattade en tidig julkapp, till mig själv ;) Richard sa att jag fick fara och köpa en vit kamera och en touch pad (kärlek) som vi hade spanat in redan på lördagen. Erbjudandet som vi var ute efter gick ut igår kl 20.00, så klockan 19.40 sprang jag in till stan och hann precis. Ni ska få se läckerbitarna en annan gång!


Imorgon har jag tid för att fixa naglarna förresten. Gah! Är lite smått nervös men det ska nog blir bra :) Jag vill ha lite stört låånga och spetsiga naglar, i mörk färg. Imorgon får ni se vad det blir :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 december 2012 13:38

Förra veckan i torsdags var jag och Richard och såg Lady Gaga här i Oslo. Som väntat var hon CRAZY och helt grym på scen.

Hennes röst är klockren och framträdandet var häpnadsväckande. Det stooora minuset var att förbandet var riktigt dåligt! Därefter fick man vänta en timma efter förbandet var klart innan Gaga ens kom in på scen. Så man blev lite otålig men hon räddade det hela med att smälla till med en rejäl show :D Fyra av fem får hon av mig  ;)


       


Jag tänkte köpa en t-shirt men jag är ju som vanligt för svag för solbrills. Så dessa darlings fick följa med som minne. Kanske inte de enklaste paret solglasögon man kan bära, men det struntar jag i.. En dag då man vill vara tuff är dom helt klart det enda valet.


Jag tog några bilder påLady Gaga med Samsungen. Men jag ska checka kvalitén å så innan jag vill lägga upp nåt här på bloggen. Ett videoklipp blev helt perfekt om jag kommer ihåg rätt.


Nu kaffe och sen en tur till gymmet! Glöm inte att checka min instagram @ jenniferlindqvists ;) Skriv gärna vad ni heter på insta så jag kan följa er också!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards