JenLin

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Jennifer Lindqvist - 14 maj 2012 18:46

Jag har länge tänkt och gått runt och snackat om att jag ska investera i bra hudvårdsprodukter. Främst de produkterna som ligger närmast huden. Så nu har jag gjort allt snack till handling och införskaffat mig en grymt bra hudvårdsserie från Lancome. Eftersom jag insett att man inte blir yngre är det lika bra att börja förebygga i god tid så man slipper ojja sig allt för mycket här i framtiden :)


   


Dom är riktigt bra och min hud har fått en helt annan lyster och mina sporadiska finnar, gone! Så härligt! :D


Just nu sitter jag i soffan och har precis betalat lite räkningar. Richard snarkar vid min högra sida.. Jag skulle egentligen behöva ta en powernap jag med men är inte sovatrött nu. Har för tillfället allmänt feel good mys här hemma med den nya soffan och allt det där. Sen kunde jag inte hålla mig att köpa hem blommor när jag kom från jobbet. Jag vill vara vaken och bara vara för en stund.


     


Tror det får bli en blädder stund med ELLE tidningen jag köpte häromdan. Sen sova tror jag :) Det blir en stor dag på jobbet imorgon eftersom 17 maj närmar sig. Dagen innan är som värst då norrmännen är som galningar i butikerna :P


Förresten så skiner solen igen. Den var borta för ett tag, blåsten kom, blåsten stannade kvar samtidigt som solen tittar fram igen.. Jag klagar inte :)


 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards