JenLin

Alla inlägg den 23 maj 2012

Av Jennifer Lindqvist - 23 maj 2012 19:39

Vilken värme det är alltså! Det är en sån där värme som gör att man bara kan sitta ner och flåsa på det skuggigaste stället du hittar och sen inte göra nånting annat. Sola vill jag inte för jag är så vit, vilket skulle resultera kräftläge på två röda. En mjukstart krävs på denna rödtott :P Jag svalkar mig med citron isvatten hela tiden och det hjälper för stunden faktiskt :)


    


Det har hänt en hel del sen sist. Mitt besök hos tatueraren i måndags har jag hållt lite hemligt. Detta med den enkla anledning att tatueringen inte är färdigställd förrän den 4e juni.. Jag var beredd att sitta länge men tjejen som tatuerade var tvungen att avbryta pga av problem i ryggen. Så på 2 veckor ska jag tillbaka :)


    

 Som ni kan se är det den nedre delen som är nästan klar. Närmare armbågen är det endast linjer som är färdiga, mycket skuggningar kvar ;)  Ni får bättre bild sen!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards