JenLin

Alla inlägg under februari 2013

Av Jennifer Lindqvist - 11 februari 2013 13:40

Då drar jag och fixar klorna.. Taggad till ny design känner jag!


   


Såhär ser jag ut idag.. Jag har kommit in i skjort facket igen. I love it! Det bästa av allt är att man kan hitta gamla och coola skjortor second hand för 20 kr upp till max 100 kr. Kap.


 


Vad gör ni idag då?


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 februari 2013 11:56

Då så..


   


Hur läcker blev den inte?! Gaah..! Kan knappt vänta tills rätt tillfälle dyker upp då jag kan använda det. Detta kommer bli en riktig statement accessoar.


Idag ska jag fixa naglarna btw. Jag kommer satsa på en annan färg och style denna gång.


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 februari 2013 14:05

Jag tar fram sprayburken och fixar nytt liv till min föredetting till midsommar krans.


   


Jag tror detta kommer bli såå bra!


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 februari 2013 20:29

Då är man tillbaka från en låååång kursdag och som därefter avslutades som planerat..


   


Kvällen kommer spenderas i soffan med nåt gott att äta. Imorgon laddar jag för jobb igen. Vad som händer på kvällen vet jag inte..


Hörni.. Jag fyller år snart! Usch!


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 februari 2013 07:51

Idag var jag uppe för tuppen känns det som. Eller rättare sagt, 1 timme för tidigt. Jag trodde min kurs starta klockan åtta men det var visst nio :P


   


Så nu har man hunnit med flera koppar kaffe och en massa onödigt surfande. Dagen kräver min fulla uppmärksamhet så kaffe kopparna kommer nog till nytta. Dagen ska sen avslutas med en härlig löprunda på gymmet. Jag har tappat löpningen nå jävulskt, så nu är det dags att ta tag i det!


Ha en fin dag allesammans! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 februari 2013 15:36

Idag drog jag på mig mina favorit byxor och en varm och gosig tröja. Jag skippar sminket eftersom jag ska på gymmet efter middan.


     


Det är riktigt skönt att vara ledig idag.. Jag kommer inte göra så mycket mer än laga middag, träna och städa.. Lite omorganisation i garderoben i hallen och sovrummet vore inte en dum idé. Däremot lite smått jobbigt känner jag ;P


 


Vad gör ni denna onsdag?


//


Av Jennifer Lindqvist - 6 februari 2013 14:38

Denna kvinna får mig att vilja vara någon annan än mig själv. Jag vill vara Beyonce!



Hon har alltid varit en stor inspirationskälla för mig och kommer alltid att vara det. Se klippet och bli amazed.


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 februari 2013 13:16

Såhär såg gårdagens stass ut.


     


Byxorna är från Moods of Norway och jag skrev om dom tidigare. Jag gillar dom skarpt! Old school känsla på det hela :)


   


Idag är jag ovanligt pigg, trots gårdagens öl spel. Jag var dealern som blev fucked om man säger så. Bror mår mindre bra ;P Haha!

Ikväll ska vi och se Hansel and Gretel i 3D.. Innan det vill jag hinna till gymmet, så just nu jobbar jag på motivationen..


Vad gör ni idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards