JenLin

Alla inlägg under september 2013

Av Jennifer Lindqvist - 7 september 2013 18:03

  


Idag är det en av de sämre dagarna. Det betyder att jag gått och blivit sjuk. Just nu ligger jag i soffan och känner mig ynklig och liten. Solen skiner och det är rena sommarvärme ute, jag fryser. Usch. Ikväll ska jag ta en varm dusch, dricka en jäkla massa tekoppar och se en mysig film eller serie. That´s it.


Inte den perfekta lördan, men men..


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 september 2013 12:56

   


Jag har fått öga för en färg. En som jag tidigare inte hade så höga tankar om. Den gråa färgen. Den är stilren, klassisk och går till allt. Det är nästan så den står på samma plats som svart just nu. Alla som läser min blogg har nog förstått min kärlek till svart. I onsdags köpte jag mig min första gråa kashmir polotröja av hög kvalité. Ni får se den i ett annat inlägg senare :)


Idag så har jag hunnit en hel del måst jag säga! Steg upp tidigt och drack två koppar kaffe samtidigt som jag såg nyhetsmorgon. Därefter svida jag om till träningskläderna och tog mig en löprunda. Kändes riktigt tungt och benen var inte det minsta rappa.

När jag väl kom tillbaka och checka tiden, så var jag konstigt nog 1 min snabbare än sist! Haha! Kul det där. Ibland känns benen i toppform och då kan tiden bli skit, då andra gånger kan benen leva sitt eget liv och tiden blir överraskande bra..


Nu ska jag äta lunch/mellanmål och sen bär det av mot jobbet.. Vad gör ni idag? :)


//


Av Jennifer Lindqvist - 5 september 2013 19:14

För att jag ska få struktur och ordning på mina varierande arbetsveckor har jag ÄNTLIGEN köpt mig en kalender. Den är sådär lagom stor och har en härlig vintage känsla. Att den ser ut som en gammal bok gör den till en del av inredningen vilket jag älskar!


   


Nu ska jag med glädje anteckna framtida projekt/resor i denna lilla goding :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 1 september 2013 15:53

Favvo dagen har anlänt. Vi gör inte så mycket för tillfället..

   

Soffhäng och doften av en underbart doftande aromlampa får mig att mysa ännu mer.. I fredags storstädade jag lägenheten innan jag drog iväg till jobbet. Eftersom jag hade en ledig helg att se fram emot försöker jag prioritera att få städat och fixat innan en sån helg. Då får jag slappnat av lite extra.

 

Mitt i städningen fick jag en idé. Modemagasinen ska få nytt liv - nattduksbord!

   

Nya snittblommor är ju såklart ett måste efter storstädning :)

       

Och så myser jag runt i en av alla mina favorit skjortor och posar ett gammalt, gammalt rött nagellack.

 

Orkidén tappar bara blommor at the moment. Och inga knoppar kommer! Det gillas inte.

 

Och sist den andra sötnosen.


Nu ska jag hoppa i duschen. Ikväll blir det att se Kick-Ass 2 på bio. Innan det blir det middag ute på restaurang eller så cookar jag ihop nåt hemma.. Får se :)


Vad gör ni dag då?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards