JenLin

Alla inlägg den 6 oktober 2013

Av Jennifer Lindqvist - 6 oktober 2013 15:50

 

Rosorna är sååå fina att jag dör lite.


 

 


Köpte ett till fårskinn åt mina små fluffos i fredags. Denna gång blev det ett i choklad brunt då det är mycket tacksammare när det kommer till fläckar. Och gissa om Baileys borra ner nosen nåt i den ;) Sötnos!


 

Utsikt från sovrumsfönstret.


 

Buketten var så stor så jag fick fyllt upp två vaser. Dubbel glädje :)


Just nu sitter jag och väntar på att köttfärssåsen ska bli färdig. Hittills har den puttrat halvvägs och magen kurrar :)

Efter middagen blir det nog en tur in till stan för att handla frukt och grönt då det mesta börjar ta slut.


Btw, kroppen känns seg och mör. Drack en och annan öl med trevligt sällskap igår. Det hela avrundades med en taxi buss raka spåret till ett känt uteställe för att shakea ass. Idag får kroppen lida lite, men mottot säger ju att man lever bara en gång.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards