JenLin

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av Jennifer Lindqvist - 18 oktober 2013 11:07

 


Smile, it´s friday! Solen skiner och lönen har anlänt :D OMG.. Jag är så glad nu ;P


Idag ska jag till kiropraktorn för 4e gången. Ryggen/höften krashade igen för lite mer än två veckor sen, och då var det nog. Nånting måste fixas! Tur som är har jag ett jobb med bra försäkring, så jag går GRATIS på alla behandlingar! Innan jag ska dit tänkte jag hinna med ett träningspass.. Helst en lörunda i solen för att samla energi inför kvällens jobb.


Ni tänker säkert att varför träna om du har ont i ryggen? Just nu är smärtan borta och jag har blivit rekommenderad att röra mig så mycket jag kan. Och det har fungerat väldigt bra. Den där ilande värken och strålningarna ner i höft och upp i bröstryggen är nästan borta. Rörligheten i höften trodde jag aldrig var så dålig tills kiropraktorn "ordna till det". Det är nu jag insett hur sammandragen jag varit på alla sätt :P


Bring it on fredag säger jag bara :)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards