JenLin

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Jennifer Lindqvist - 4 maj 2013 22:39

   


Såhär ser det slutgiltliga resultatet ut.. Jag överlever det iaf.


Nu sitter jag och äter nötblanding och surfar. Såklart har jag pillat på ny mobilen också ;) Fyfan så nöjd jag är!


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 maj 2013 14:19

Kolla, kolla, kolla!


 


ÄNTLIGEN är du min raring! Jag valde vit såklart ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 maj 2013 11:01

För 4 veckor sedan blev jag bestulen på min andra favvo mobil, igen. Den förra S2:an som blev bestulen sommaren 2012 gick inte på försäkringen så jag fick betala av den som blev stulen plus den nya - som nu i sin tur är stulen.


Denna lilla betta har varit med mig nu i 4 veckor..


 


Som ett ljus i mörkret ringde han från Expert igår och gav den glada nyheten att jag får en ny mobil via försäkringen! Gud såå skönt. Så idag ska jag traska in till stan och titta på lite mobiler :)


Sen kommer det till dessa skor som jag så gott bloggade om. Åt helvete bara. När jag testa springa i dom kändes det konstigt under hålfoten, så jag checka under sulan. På mitten, just under hålfoten, var det ett hålrum som var igentäppt av basen till skon. Detta gav en sug effekt på hålfoten, så varje gång jag tog ett steg kändes det som att hålfoten sögs ner i skon. Jag kunde nästan höra klickljudet i huvudet! Tror ni jag kunde fokusera på löpningen? NOPE.

Väl tillbaka i butiken sa killen att detta måste vara fel i produktionen på den skon. Nädå.. Jag checkade alla Adidas Supernova modeller och det var samma på alla.

Som tur var fick jag tillbaka pengarna och gick till ett annat ställe och körde på ett säkert kort. Asics. Jag blir aldrig missnöjd med dom plus att dom är som gjorda för mina fötter.


   


Och jag måste tillägga att dom är grymt sköna att springa i. Klockren stabilitet.


Men än är det inte slut på eländet :P Igår köpte jag hårfärg 9,4 naturblond. Fick hjälp av en försäljare och allt verkade vara hallelujah moment. Kom hem peppad som fan blandade båda flaskorna (jag vet att man egentligen inte ska göra det, äsch), körde på i luggen och 3 min senare....... Blågrå pannlugg?! Paniken spred sig så jag duscha ur det på direkten.

I hopp om ersättning gick jag tillbaka till butiken och förklarade allt åter igen. Det hela slutade med att jag fick två nya färger med mera rött i sig så det inte skulle bli blågrått igen.

När jag väl var hemma igen så tog jag säkerheten först - klippte av en hårslinga och färgade bara den. Den blev BRUN! Så där står jag fortfarande med blågrå pannlugg och funderar vad fan jag ska göra.

Då slänger jag i min flamingo pink färg blandat med lite balsam i luggen, och vips har jag nu istället en lila/rosa nyans på pannluggen. Det funkar men är ju långt ifrån vad som var tanken från början! Ni får se resultatet lite senare..


Puh... Känns som att jag är värd lite mera tur än detta?!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards