JenLin

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Jennifer Lindqvist - 5 maj 2013 13:03

Sa nån addicted person?


 


Det skall också tilläggas att jag köpt 3 par sen jag flyttade till Oslo plus ett upphittat par. Så denna samling är i grund och botten från Sangis tiden ;P Nu när jag kollar igenom allt så ser jag att det saknas tre par?! Kris :P


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 maj 2013 09:28

 


Jag behöver en motivator för att få ut maximalt av min träning. Ett par skor med bra stabilitet kan få dig att flyga fram. Sport-bh är A och O. Utan bra support falerar mycket! Om ni inte vill satsa pengar på hela baletten, se till att ha bra support till fossingarna och boobiesarna.

Gymhandskar gör att du kan driva på hårdare på gymmet utan att tänka på dina kära händer. Mat - när du tränar kan du faktiskt äta hela tiden eftersom kroppen behöver påfyllning av ny energi ;P Med måtta såklart!

Vatten, vatten, bara vanligt vatten. Men det förstår väl alla!

Och sist men absolut inte minst värt för mig. Musik i mina öron! Om jag hör en bra låt kan det ge mig en pusch till bättre prestation samtidigt som rysningarna kommer krypande. I love it ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards