JenLin

Alla inlägg under juli 2014

Av Jennifer Lindqvist - 11 juli 2014 12:01

 


Här struttar jag mitt blåa adidas set. Tröjan har jag haft sen i februari, men byxorna köpte jag på sommar rean förra veckan. Och som många vet. Färgen är min absoluta favorit. Sen kommer rosa och lila ;D Och svart!


Annars då.. Helgen är här och solen skiner fortfarande. Helt underbart! Jag tänkte utnyttja detta läge och hänga på stranden och bara mysa. Kanske svalka mig med ett glas rosé då och då :) To good to be true.


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 juli 2014 18:22

 


Vilken episk helg detta har varit! Feel good förrådet är fyllt upp till en sån hög nivå att man nästan klarar sig genom en kall vinter. Tack till alla inblandade för en underbar helg!

Och vädret då? Hur sjukt härligt är det inte?! Gaah.. Jag passar på att njuta lite extra ;)


Nu drar jag ut på en löprunda i solen <3 Sen ikväll ska jag belöna mig själv med en bastu följt av en lååång dusch och avrundar med god mat och kanske se en bra film.. Svårslaget.


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 juli 2014 19:15

Här sitter jag och pysslar och leker..


               


Flickrummet är lika hemtrevligt som jag önskat. Här kan jag sitta i timmar utan att bli allt för uttråkad. Inga måsten infinner sig och detta måste ju avnjutas!


I helgen firas dom såkallade Kalix dagarna. Och jag ska såklart vara med och partaja! ;) Det kan hända att jag tar med kameran så ni kan få följa med i vimlet. Men det återstår att se om jag kommer ihåg den ;P


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards