JenLin

Alla inlägg under november 2014

Av Jennifer Lindqvist - 2 november 2014 23:49

Hej på er.


Kort update på jobbfronten - arbetslös fortfarande! Jag biter ihop och gör söka-cirkel större. Vilket betyder att nu ska jag söka jobb som kanske är lite längre hemifrån.


   

Botaniska trädgården.

 

På tal om hem. Vi har hittat en ny lägenhet som känns och är klockers! Ligger på 42:a våningen och utsikten är AMAZING! Nästintill overklig. Och vi har internet där också ;D Wihoo! Flyttar dit på mindre än 2 veckor så då ska ni få en härlig jämn blogguppdatering från min sida - vilket jag ser fram emot.

Den här perioden utan internet har fått mig att inse hur bra bloggen faktiskt får mig att må.


         

Söt familj i botaniska trädgården <3

 

Att vi fick den här lägenheten har fått mig att hitta ny kraft i det här jäkla jobbsökandet. Trots tiden som gått så har jag inte tappat hoppet eller inspirationen, vilket är olikt mig då jag är ganska otålig som person.


Planen för veckan är förbereda flytten, söka jobb, sola, träna och njuta av tanken av att vi ska bort från den här lägenheten och in i en sub-penthouse lägenhet! Aaaa ;D Känns som att nyårsfirandet är fixat.


Vad har ni där hemma haft för er? Hård halloween? :D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards