JenLin

Alla inlägg den 21 april 2014

Av Jennifer Lindqvist - 21 april 2014 09:50

             


På långfredagen vandrade vi i hela 2 timmar med hundarna upp mot Preikestolen. De 2 timmarna var som bortglömda när man kom upp och mötte detta. Kan vara en av de vackraste utsikterna jag skådat.


     

Mat- och drickapaus för grabbsen.


   


På bilden ovan ligger jag på mage med kameran utanför klippan, ni kan se klippkanten i högra hörnet. Känslan i denna stund är obeskrivlig. Känslan kan beskrivas som att allt var upp och ner och fjärilarna hade party i magen. Så ni vet är det 604 m rakt ner!


   

Och här är beviset på att jag till slut satte mig på kanten och dinglade med fötterna! Gah! Var nära och svimma tror jag :P


 

    

 

   

När jag dingla med fötterna var ju Richard "tvungen" att göra samma ;P Han var lite rädd kan jag säga ;D


    


Det var mycket folk där uppe, så enskilda bilder på oss var och en var inte det lättaste. Men nån bra bild fick man väl ;)


   


Sen var det dags att vandra tillbaka i hela 2 timmar. När vi var tillbaka i bilen såg grabbsen ut såhär:


 


Kan säga att jag är riktigt stolt över att dom klarade av 4 timmars tuff vandring. Som ni ser sov dom sött hela natten till lördagen ;)


Sammanfattat kommer denna upplevelse upp på 10-topplistan och ligger nog uppe och fightas om första platsen. Nu vill man uppleva mer och lite större. Hur ska man slå detta? ;)


PÖSS


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards