JenLin

Alla inlägg den 4 oktober 2009

Av Jennifer Lindqvist - 4 oktober 2009 17:10

Hela helgen har varit helt underbar :) Ledighet, shopping och fest, what a combo!

Gårdagen (lagfesten) var riktigt, riktigt bra ;D Poäng tio av tio helt enkelt :) Länge sen man har haft så kul!


Och idag då.. Har hunnit vara till Haparanda med mamma. Händer inte allt för ofta så det var trevligt.

Fick mig den efterlängtade inflyttningspresenten (en regular skohylla)! Sen köpte jag doftljus och lite smått och gott ;) 

Jag och älsklingen har varit duktiga och äntligen fått upp klähängarna! Har bara tagit typ 1½ månad :P Men nu sitter de på väggen vid skohyllan. Ser som mysigt ut :)


Nu ikväll är det träning. Undrar om Ulf kommer köra skiten ur oss. Han vet ju nämligen att vi hade lagfest igår och har en tendens och vilja plåga oss "dagen efter"! :P Väntar med spänning, haha :)



Balieys front  

Vill hedra min lilla stjärna genom att visa upp honom för hundrade gången ;)



Trevlig fortsättning!



//


Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards