JenLin

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Jennifer Lindqvist - 20 oktober 2009 23:00

Vilken dag. Det hela började med att mamma ringde och väckte oss å var i panik (dagen innan var vi tillsammans och köpte lampskärmar). Det var nämligen 2 olika färger på skärmarna så hon var tvungen att fixa nya.. Snäll som jag är så sa jag självklart ja, jag kan köra (fast i slutändan blev det Richard som körde :P), eftersom mamma inte hade bil för tillfället.

Tyvärr hittade vi inga lampskärmar i Kalix så då var det bara att bege sig mot andra platser för shopping, så vi åkte mot Haparanda. Men inga skärmar blev det där heller =/

Men däremot hittade jag och mamma en hel del annat ;) Bl a nya vinterjackor. Jag köpte min första vita jacka någonsin och väldigt nöjd :) Så nu ska man ut och matcha snön ;P


Efter all shopping var det dags för jobb igen :)


En mycket trevlig info.. Jag är ledig imorgon! Då blir det att fixa här hemma ännu mera och då ska jag äntligen börja med mitt projekt. Alla tillbehören är köpta, det enda som fattas är en promenad i skogen för att plocka ris, mossa, kvistar och annat trevligt från naturen :)

Som jag sa tidgare kommer det bilder på det lilla projektet.


Nu ligger jag och älsklingen i soffan och myser framför tvn och bara är! Härliga tider..



Ha en forstatt trevlig kväll :)

Av Jennifer Lindqvist - 20 oktober 2009 00:06

Det finns många vackra människor här i världen. En av dom är min pojkvän Richard som har allt jag vill ha (förutom snarkningarna om nätterna, dom kan jag leva utan! :P). Och att inte glömma hela tokiga familjen! Hur crazy man än må vara så är dom ändå vackrast i världen :)

Men nu är det så att ikväll vill jag hylla en speciell person, min mormor.

Hon är en av de vackraste människorna jag känner, både på utsidan och insidan :) Back in the old days var hon en riktig puddig som alla grabbar med moppe ville ha. För att alla ska förstå kommer en lite bild.. ;)


  

Söt och vacker.


Idag är min mormor i sina bästa dar och har gått igenom en hel del. Nu ska hon lära oss ovetande små barnbarn hur livet går vidare no matter what.


Kände för att hedra alla mina nära och kära ikväll så jag kan sova gott inatt ;) Nu ska jag inte bli för sentimental utan gå och lägga mig istället :P


Go´natt.

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards