JenLin

Alla inlägg under januari 2012

Av Jennifer Lindqvist - 15 januari 2012 11:02

Igår var det min lördag att styra och ställa på jobbet :) Allt gick fin fint och jag fick gå hem i god tid vilket gör att man alltid orkar smida lite planer för kvällen.

Och planen blev en god middag hos Chrille och Louise.. Efter maten var det mest soffmys samtidigt som filmer rullade i bakgrunden. En lyckad lördag!


         


Detta hade jag på mig igår.. Jag rå diggar bältet kan jag säga! Second hand för 150 kr :) Och då sitter alla pärlor och strassar kvar. Snyggt!


Idag är det SÖNDAG! Finns ingen bättre dag så jag tar allt som det kommer. Jag vill se "My week with Marilyn" på bio, men jag vet inte riktigt om det blir en filmkväll hos Louise istället.. Hon tycker det är hemskt att jag inte sett "The Notebook"!


Vad gör ni idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 januari 2012 20:57

Som skrivet tidigare så fick jag mig en till tattoo i samlingen när jag var hemma till jul. Och tro det eller ej, jag vill fortfarande ha mera eller bygga ut :P Sorry familjen!


 


Nu ska jag surfa runt på lite motiv och sånt. Är som sugen på en finurlig text men vet inte var jag vill ha den? Hmm.. Dilemma! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 12 januari 2012 20:08

Sussa i soffan efter jobbet är nog det skönaste som finns! Bortsett från den biten när man vaknar och tror det är morgon om man försovit sig, så är det den ultimata PN´en :)


   


Nu sitter jag och dricker en kopp kaffe och ska se Sveriges Mästerkock :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 11 januari 2012 14:03

Jag älskar rosa. Men det vet nog de flesta redan ;) Det kan aldrig bli för mycket av den underbara, söta färgen :P


   


Idag är jag ledig! IGEN! :D Jag gillar läget och laddar batterierna.


Ska kila ner på stan snart.. Bara för att ha nåt att göra. Vi skulle egentligen behöva besöka IKEA idag eftersom vi har för lite förvaringsutrymmen. Våran förvaring för tillfället är hall-stolen, matbordet och sängen! Ni kan tänka er hur lätt det är att hålla ordning och reda? Jag städade grundligt hela lägenheten idag, men imorgon kan man nog se en förändring till det stökigare igen..


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 januari 2012 19:19

Fick höra en otroligt glimrande bra idé av Richard idag. Och sedan han nämnde det så kan jag inte släppa tankarna kring det!

Tänk vad underbart att åka bort nånstans när man fylller heeela 24 år :D Vart någonstans vill jag inte avslöja ännu eftersom allt är så himla osäkert än så länge!


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 januari 2012 19:50

                 


Idag har vi alla under detta tak bara tagit allt som det kommit. Ingen stress och inga bekymmer. Stan slutade i två inköp av tröjor på Velouria Vintage. Den andra kom aldrig med på bild eftersom den hänger på torkstället..


Det blev plättar till middag samtidigt som vi kollade på Jägarna 2. Bra och sevärd film! Nu ska vi fortsätta att slappa, dricka kaffe och försöka hitta på nåt kul att göra istället för att lägga sig i soffan framför tvn ;P


KLASSIKER!


//

Sun

Av Jennifer Lindqvist - 8 januari 2012 15:05


//

 
Av Jennifer Lindqvist - 7 januari 2012 20:31

Idag har man varit ledig hela dagen. Inte ett dugg nytta har man heller gjort, men det gör inget :) Nu sitter jag färdig för fest så vi ska traska till Richards bror och kusin på inflyttningsfest. Ska bli as kul! ;D


Vad gör ni ikväll?


   


// 

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards