JenLin

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Jennifer Lindqvist - 17 juni 2012 16:35

Så här matchar jag rött och rött.


 


Det blir nog ingen söndagssväng på Grünerlökka idag. Jag har sovit bort hela dagen, så det enda jag hunnit är att tvätta och städat litegrann och snart är det dags för middag. Jaja, skönt att bara vara hemma också :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 17 juni 2012 15:26


Lampan är från Ikea och passar riktigt bra på sin plats.


       


En sån här har jag varit på jakt efter ett bra tag. Förra söndagen hittade jag den på samma marknad som jag köpte det bruna vintage bordet. Värd varenda krona! ;)


   


En persisk matta från Ikea den med. Kunde inte passat bättre under vintage bordet, eller hur? Bordet och soffmöbeln är också från Ikea. Nu har vi lite mer sittplatser iaf. Nåt mer kan vi inte få ut från den lilla ytan vi har att utnyttja :)


 


En favorit! Detta är en fransk vinlåda. Jag köpte den av en dam som är gift med en fransman som ständigt åker på "fynda" resor till Frankrike för att uppdatera deras lilla verksamhet. Såna här grejer älskar jag! Att det finns en liten historia bakom allting. Love.


 


Och sist blommorna jag köpte förra söndagen som fortfarande lever ;) Ett tag till iaf :D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards