JenLin

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Jennifer Lindqvist - 21 juni 2012 20:52

Det har varit drama i mitt liv sen i tisdags. På väg hem från jobbet på tisdag eftermiddag stal någon idiot min Samsung Galaxy SII! Ur min ficka dessutom! Jag kan inte ens beskriva hur kränkt jag kände mig efterråt.

Hur som helst har jag en ny mobil nu, exakt samma med lite bättre abonnemang, samma nummer. Nästa månad åker jag dit på nästan 3 k för att telefonen blev stulen. Jag hoppas min hemförsäkring täcker kostnaden, men än så länge vet jag inte? Ska polisanmäla hela händelsen och ta kontakt med försäkringsbolaget och helt enkelt hoppas på det bästa.


Men jag ska inte deppa allt för mycket. Imorgon är det ju midsommar och jag är ledig för tredje helgen i rad! :D Njuta är vad jag ska göra!


 


(Om ni stör er på att jag har armen uppe, så forsätt stör er. Just nu är jag stolt över ny tillskottet och vill visa den.)


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards