JenLin

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Jennifer Lindqvist - 26 juni 2012 21:00

Nu ska ni få se min söta nya neccesär. Helt perfekt med en massa små fack som är avtagbara och rymmer alla mina ansikt- och hudvårdsprodukter när jag är i farten.


   


Eftersom vi bor en ganska lång promenad sträcka från allt, så är det bra att ha med sig sånt man behöver i en ryggsäck när man far till jobbet tidigt på morgonen tex träningskläder.

Om jag inte packar väskan med träningskläderna och skorna på morgonen orkar jag sällan/aldrig fara till gymmet efter jag kommit hem. Man blir alldeles för slö, vilket kort sagt säger att det är lika bra att göra bort sådana onda, men så härliga måsten direkt efter jobbet.

Ett tips är att investera dina produkter i resestorlek så slipper du konka runt på en massa onödig vikt. Det minsta lilla extra kilot i ryggsäcken känns väldigt tunga efter att man varit vaken i 14 timmar! :P


Förresten så är min semeste rresa bokad nu ;) Jag kommer hem den 17 juli och stannar 2 veckor. Känn på den ni!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards