JenLin

Alla inlägg under maj 2013

Av Jennifer Lindqvist - 16 maj 2013 18:32

Ikväll ska jag dricka vin. En torsdag tänker ni?! Ja.. Ni vet här i Norge är nationaldagen väldigt stor och firas med dunder och brak. Eftersom jag jobbar tidigt lördag morgon kommer jag inte kunna fira 17:e maj som alla andra, så vi värmer upp idag helt enkelt ;P Och jag lovar... Vi kommer inte vara dom enda som värmer upp.


Har ingen dagens outfit ännu, men här får ni en titt på klänningen som jag bar till nyårsfirandet i vintras.


 


//

Av Jennifer Lindqvist - 14 maj 2013 21:59

Go kväll på er! Efter en dag på jobbet och vila från träningen är kvällen som gjord för soffan.


 


Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter! ;)


PÖSS


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2013 19:50

   


Är det normalt att pioner ändrar färg? När jag köpte dom för en vecka sedan var alla rosa. Idag är dom creme/gul vita ;P Fattar ingenting! Som sagt, jag älskar blommor och allt vad det innebär, men jag har inte så stor kunskap kring blommor.. Detta kanske är normalt? :P


   


Nu är jag tillbaka från träningsrundan iaf.. Härlig känsla vilar i kroppen och magen är mätt och belåten. Innan jag gick in mot centrum öste regnet ner och himlen var grå och dyster. 2 timmar senare strålar solen med sin närvaro. Jag klagar inte :)


   


Ikväll ska jag bara njuta av några bra tidningar i soffan och se nån serie. En bra kväll väntar..


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2013 16:18

 


Då var det fyllt på med energi. Nu packar jag väskan och beger mig in mot Björvika. Är det nån annan läsare som ska och hurta ikväll? Och vad satsar ni på i sådana fall? :)


Själv har jag fokus på ben och mage idag. Let it burn!


//

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2013 15:25

Dagens jag behöver rörelse och saker att göra. Och såklart fixar man det på ett kick genom att ta sig en titt runt omkring. Det finns alltid en massa måsten!


 


Nu har jag iaf städat hela lägenheten, bytt till rena lakan, lagat middag, tvättat och ska på en strax häva i mig mellanmål. Middag äter jag först senare ikväll då jag är tillbaka från träningen.


Snart närmar sig 17:e maj också.. Vore kul att för en gång skull planera ett nöje, men det går aldrig för ingen i våran omgivning vet vad som händer förrän det liksom händer. Jag är precis likadan och det irriterar mig nå kopiöst. Sen att jag jobbar tidigt 18:e maj gör saken inte enklare! ;P


//


Av Jennifer Lindqvist - 10 maj 2013 22:20

 


Då var helgen här. Inte så pjåkigt..


Tiden kommer spenderas med grabbsen och bara ta det lugnt tror jag. Ett eller två pass på gymmet hinner man säkerligen innan måndagen kommer.


Ett stort grattis till min kära broder som fyller 22 år idag.! Hipp hipp hurra! :D


//

Av Jennifer Lindqvist - 8 maj 2013 20:37

Tidigare idag var jag och Richard på stan en sväng och handlade lite av varje. Jag köpte en ny bikini (den jag hade tills idag var slapp i röven, allmänt sliten och hade bokstavligt talat kastat in handduken) och ett förkläde ;P När vi kom tillbaka så ställde jag mig och gjorde min goda och berömda köttfärssås (inspirerat av mammsen såklart). Då den var klar stack jag till gymmet och körde ett grupptränings pass.

Efter passet passade jag på att skämma bort mig själv och tog härlig bastu. Därefter spatserade jag hemmåt med gott humör då jag visste vilken god mat som väntade!

Nu sitter vi här i soffan, mätta och belåtna och myser. Jag dricker kaffe och Richard ser hockey..


         


Jag har tänt ljus i hela lägenheten och nu fokuserar vi på hög mysfaktor. Nu skulle det vara gott med en Ben & Jerry´s glass! Mmmmm! Synd bara att man inte hade det i frysen.


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 maj 2013 19:00

Idag strålar solen som om de vore sommar. Och värmen talar för sig själv. Imorgon ska vi hänga i parken och kanske grilla lite :) Sommarkänsla deluxe ;D


               


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards