JenLin

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av Jennifer Lindqvist - 8 augusti 2013 11:35

Igår jobbade jag ett vanligt 8 timmars pass. Direkt när jag kom hem snörde jag ut halva lägenheten på balkongen och tog fram mina inre skills som städtant.

När allt var rent och jag nöjd var klockan redan kvart över tio?! Jag hann inte mer än ta en dusch och äta kvällsmål innan man la sig i soffan och vaggades till trötthet av dokumentärer. Idag känns det riktigt bra att få ha gjort bort den städningen. Aahhh.. Och nystädad lägenhet förtjänar såklart ny fräscha blommor!


     

Lite nytt till garderoben också. Kolla in vilka härliga höstfärger!


                 

Gröna blommor och blad. Känns himla fräscht måst jag säga :)


Kolla in färgen <3


   

Och avslutningsvis mina sötnosar..


Just nu dricker jag kaffe och snyter mig om vartannat. Är less att vara "halv" förkyld! Jag kanske trotsar snoken och drar ut på en löprunda innan jobbet kallar kl 15:30. Maybe..


Vad gör idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards