JenLin

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Jennifer Lindqvist - 16 augusti 2013 12:09

Då var det fredag. Guuud så jag ser fram emot slutet på denna dag! Efter ikväll tar jag helg, längesen jag kunde säga så. Jag jobbar mer eller mindre varenda lördag nämligen. Men inte denna ser ni ;)


    

 


Såklart har man planerat in en massa kul! Cykling, klättring, träning, kanske ett vinglas/två (?), mys med vovvar, sovmorgon och kanske en bio ;)


Förresten.. Jag bloggade här tidigare om ny downhill hjälm och goggles. Två dar efter slog jag på stort och klickade hem båda två. Natten till torsdag kunde jag knappt sova för jag var så exalterad över leveransen. MEN. På torsdag morgon får jag meddelande om att hjälmen finns inte på lager, trots allt! Gaaaaah!

Eftersom jag beställde goggles från en annan sida kommer dom komma oavsett. Det gör egentligen ingenting, men jag hade ju sett fram emot att få cykla med nya goggles OCH ny hjälm i helgen. Fan. Och nu hittar jag såklart ingen hjälm som kan mäta sig med den första.


The search keeps on going.. 


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards