JenLin

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2013 17:17

  


Idag ser jag ut såhär :) Mönster på mönster.. Lite annorlunda but i like it!


Kom precis hem från en promenad på stan med Richard. Vi handlade en massa frukt och grönsaker, mat, tidningar och dylikt. Nu ska jag bara invänta kurret i magen så vi får starta middan..


Ikväll blir det en vääääldigt lugn kväll känner jag! ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 18 augusti 2013 11:27

 


Gårdagen var den bästa på länge. Steg upp ur sängen i god tid, drack kaffe, gjorde mig klar för en hel dag på Tryvann och sen bar de iväg. Solen strålande med sin närvaro och humöret var på topp. Det var helt underbart skönt! Richard hade nästan fått alla hans arbetskollegor in på samma spår som oss, klättring i klätterpark. Vi två körde först downhill i ca 2 timmar medans gänget satt och vänta på att utrustning skulle bli ledig. (Bra väder medför väntetid på utrustning om man inte bokat i god tid.)

När det väl var vår tur sattes vi på prov, till max. Det var riktigt kul och utmanande. Man fick verkligen testa sin kämparglöd och vilja vilket jag älskar! Har ju som en tendens att tjura ihop när det går tungt och det tog mig faktiskt en bit in på den svåraste banan iaf ;)


När vi väl var hemma fanns det funderingar på om vi skulle orka ta oss ut på krogen eller inte, då hela gänget bestämt att öl gällde hela kvällen hos nån trevlig typ. Det slutade med att vi tog varsin välförtjänt dusch och bokade biljetter till Elysium, med Matt Damon i huvudrollen. Filmen var inte enligt förväntningarna men helt klart en fin avslutning på en mycket, mycket trevlig lördag.


Idag blir det inte lika mycket aktivitet på schemat som igår. Det regnar och blåser, så vi chillar inomhus för tillfället. Hoppas ni har haft en lika bra start på helgen som mig :)


PÖSS.


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards