JenLin

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Jennifer Lindqvist - 10 mars 2013 19:38

Denna dag har varit den bästa på hela veckan. Efter en nära svimmattack på jobbet sent fredag kväll, var dagens sovmorgon och lugna tempo helt gudomligt. Jag har jobbat, tränat och varit sjuk under en period vilket resulterade i att kroppen sa ifrån att nu måste batterierna laddas om på nytt.. Tack gode gud för söndagar!


       


Efter turen till gymmet bytte jag om till pyjamasbrallorna (;P), och vi gick ut på en promenad i solen. Vi åt flottmat på Max och efterrätt på Kaffebrenneriet. Det blev lyxig kulglass och en riktigt god kopp kaffe. Vi tänkte ta en spontan bio efterråt, men det var ingen som lockade nåt särskilt så vi gick hem iställlet.


 


Förresten så har jag glömt berätta en sak. Naglarna rök i fredags. Jag var grymt less på dom så nu är jag tillbaka till "pojk" händerna ;P Känns väldigt skönt faktiskt!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards