JenLin

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Jennifer Lindqvist - 20 mars 2013 19:31

Ja, nu har jag fått tillbaka mitt efterlängtade halsband som jag av ren klantighet glömde i ett solarie hemma i Kalix. Såklart blev det en lycklig filur som kom in efter mig och la beslag på det och jag trodde jag aldrig mer skulle få se det..

Efter lite tårar och ångest har jag nu fått tillbaka ett på försäkringen. Jag är så glad! :)


   


Som nyförälskad!


//

Av Jennifer Lindqvist - 20 mars 2013 13:50

Idag är jag mer levande än död. Kroppen och knoppen är tillbaka på denna planet så då ska jag självklart passa på att göra lite ärenden. Det är trots allt min ordinarie lediga dag :)

   


Jag skulle behöva gå igenom kalufsen hos en frisör. Topparna är som fnöske i dagsläget. Då jag väljer att lägga mig och sova med blött hår kan jag vakna med nästintill afro krus i topparna och den enda medicinen för att få det rakt är att blöta hela håret på nytt.

Frisören jag brukar gå till håller till på Grünerlökka och frågan är om jag ids åka ända dit för endast en klipping? Jag vill såklart spara på dom lilla krafterna jag har fått tillbaka..


Vad gör ni idag?


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards