JenLin

Alla inlägg under april 2014

Av Jennifer Lindqvist - 13 april 2014 09:28

 


Då var det söndag och äntligen tittar solen fram! Med sömn förrådet påfyllt är jag redo för en söndag med aktivitet känner jag :) Igår sov jag hela 12 timmar och natten till idag har jag samlat på mig ca 9 timmar! Riktigt skönt..


 


Dags att planera påsken också. Det lutar mot att hyra bil och se vad norge har att erbjuda, naturen är ju helt fantastisk. Det är ju lite skamligt att man snart bott här i 3 år och inte rest runt nånstans ännu! Fyfy!


//

Av Jennifer Lindqvist - 10 april 2014 13:15

 


De senaste månaderna har jag varit min egen fiende. På ett sånt sätt som bara jag kan vara, mot mig själv. Tankarna flyger iväg om allt eller inget. Små ting blir stora ting. Framtiden ska se ljus ut, tänker jag. Men sen blir jag stressad över att prestera maximalt i allt jag tar mig an.

Och jag vet, ibland ställer jag höga krav på mig själv men hur ska man annars utvecklas? Jag står ständigt i balansgång mellan för mycket eller för lite. Glöden inom mig ska aldrig slockna. Mitt motto.


Känner igen ett mönster. När säsonger skiftar och framtidsplaner sätts i verket blir jag såhär ;P


Deep stuff..


//

Av Jennifer Lindqvist - 9 april 2014 22:21

 


Så är det. Just nu känns huvudet som bomull. Efter natts sömn kanske det går över..


Om formen säger OK så tar jag mig en löprunda tidigt imorgon :) Älskar starta dagarna med en löprunda. Man känner sig så himla fräsch hela dagen. Borde göras oftare!


Btw, jag har en liten teaser på gång också (förhållandevis ointressant blogginlägg behöver extra krydda).. I veckan kommer jag ut offentligt med en stor livshändelse. Stay tuned ;)


//

Av Jennifer Lindqvist - 7 april 2014 12:17

Nu drar jag iväg och skaffar mig lite endorfiner.


 


Idag får det bli en genomkörare på hela kroppen. Känns som en sån dag. Sen när jag kommer hem igen ska jag och Richard fira 7 år tillsammans! Gah vad tiden går ;D Vet inte riktigt vad vi ska göra, kanske äta middag på restaurang och bara njuta av varandras sällskap <3  


Vad ska ni hitta på idag?


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 april 2014 15:50



Då har man varit och tränat och faktiskt solat solarium för första gången på 10 månader. Kroppen är sådär härligt avslappnad och redo för en riktigt slö söndag nu.

Om vilken minut som helst ska jag starta middagen, som blir wok. Jag har köpt en ny wok-panna som måste invigas. Efter det ska jag bara slappa i soffan med tidningar och förhoppningsvis se en bra film eller serie. Kort sagt, ladda batterierna!


<3


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 april 2014 18:51

Jag slog på stort idag.


     


Köpte mina första NIKE Air Max dojjor och en grymt cool jeans jacka/väst/poncho från G-Star :) Materiell lycka när den är som bäst. Nu vill jag att våren ska komma på riktigt så man kan strutta runt i detta utan vinterjackan!


//

Av Jennifer Lindqvist - 5 april 2014 14:39

 


Idag väljer jag positivitet framför negativitet. Den senaste veckan har jag varit riktigt nere - gränsen till deprimerad. I tisdags bytte vi till ett helt nytt datasystem vilket har skapat kaos på mer eller mindre hela varuhuset. Så ja, jobbet har säkerligen bidragit till min ledsamhet.

Man överlever såklart men idag kan jag titta tillbaka på den senaste veckan och jag känner inte riktigt igen mig själv. Har liksom bara flytit med vilket inte är min stil.


Så idag är det andra bullar, jag ska ut ur depp bubblan! Idag är en bra dag och här ska njutas! :)


Vad ska ni hitta på idag?


PEACE! <3


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards