JenLin

Alla inlägg den 6 maj 2015

Av Jennifer Lindqvist - 6 maj 2015 19:14

Nu är våren här i Kalix också..


Jag och Richard tog oss en promenad i solen efter strandpromenaden häromdagen. Lite bilder tog vi ju såklart :)


         

Tänk er denna vy med sommarens grönska. Väldigt vackert!


     

Och den berömda kalixbron i bakgrunden. Berömd är den kanske inte, men minnesvärd ur personliga perspektiv. Sommaren 2013 så hoppade jag från denna bro, på fyllan. MED RÖVEN FÖRST! Måste ha spräckt sätesmuskeln eller nått då jag var blå/lila i totalt 6 månader efterråt :D

Slutade som tur var bra för mig men jag avråder alla att inte göra detta om man har promille i blodet. Det gör inte saken lättare om man redan har noll kroppskontroll i höghöjds hopp :P


 

Annars händer det inte så mycket idag. Känner dock av träningsvärken komma sakta men säkert. Igår brände jag av mitt första crossfit pass, och ja. Kroppen fick sig en chock. Shiiit vad kul det var! Har fått mersmak så det bara sjunger om det så måste nog boka in mig på ett till nästa vecka :D


Vad gör ni då? Längesen jag har hört från er?! :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 6 maj 2015 11:38

 

Vi blev ganska bortskämda när det kom till vackra solnedgångar. Kändes som att bara himlen var blå på dagen kommer vi få se en spektakulär solnedgång. Och här på Streaky Bay fick vi se en episk en.


Det började med att grabbarna parkerade stolar och bord ute i vattnet.


   

Härlig bild på grabbarna <3



Långgrunt var bara förnamnet. Vi satt och njöt ganska länge innan tidvattnet svepte bort vattnet kring anklarna.


        

Och så gick solen ner. Kan vara den mest klockrena bilden jag tagit genom tiderna då solen går ner i Richards ölflaska ;) Bra timing! Runt om oss kan man tydligt se att vattnet nu dragit sig undan.


 

Och här satt vi fram tills det började regna --> efterfest i vanen ;D


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards