JenLin

Alla inlägg den 8 maj 2015

Av Jennifer Lindqvist - 8 maj 2015 20:54

För två helger sen brände jag av en liten fotosession med brorsan. Ville se vad kameran kunde leverera.


   

En ny självklarhet - kameran gör mig aldrig besviken.


 

Olympus E-M 5 Mark II.

 

Dennis var nöjd så jag fick komma och ta lite mera bilder ikväll faktiskt :) Kommer kanske lite bilder på det i ett annat inlägg här nån dag.

Btw, ni hittar Dennis på Instagram --> @dennislindqvist :D

//

Av Jennifer Lindqvist - 8 maj 2015 11:58

 

Innan vi påbörjade roadtripen köpte vi snorkel utrustning i hopp om hitta grymma snorkel spots.
Det tog en stund innan vi grejerna kom till användning. Det var just här i Port Noarlunga som vi snorklade för första gången. Jag kan kort säga att snorklingen var inte spektakulär men det var nåt speciellt med den här stranden. Jag blev kär direkt!


    

Kolla vattnet <3 Tyvärr var det en aning grumligt vilket gav dålig sikt och därav sämre snorkling..


   

Härlig känsla i kroppen efter våran snorkeltur. Dock frös man som en hund innan solen hade torkat oss :P


 

Sen var det bara att invänta solnedgången ännu en gång.


         

Och så lite bevis på vad som händer bakom kameran många gånger! :D


 

Och gänget samlat. (Sara står för mycket bakom kameran ;D)


 

Port Noarlunga solnedgång.


Det här stället ligger nära mitt hjärta av nån konstig anledning. Vi såg många ställen som egentligen var vackrare men det var en särskild harmoni här. Skulle lätt kunna flytta hit när man går i pension ;D ;D Bra ställe!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards