JenLin

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Slutfört.

Av Jennifer Lindqvist - 21 oktober 2009 21:18

Nu har man haft en hel dag ute i naturen. Skönt för kropp och själ. Passade på att städa i garaget med Richard så han får in sin bil till vintern. Det är inge bra om den ska behöva stå ute hela vintern, men det förstår ni nog själva :P

Sen blev jag klart med mitt lilla projekt idag ;) Är mycket nöjd med det hela men nu väntar jag bara på att snön ska falla, för då ser det så mycket mysigare ut :)


  

Plats på bron.. Kvistar, mossa, ljung och en massa annat ;)


En liten myshörna på bron är aldrig fel :) Mamma kom med en idé att sätta dit en ljusslinga, så det blir nästa tillbehör som skall köpas :)


  

Framifrån. Cykeln hittade jag på vinden här på gården och passade alldeles utmärkt :)


  

Röda lyktor piggar upp det hela :)


  

Rosa ljung är i fokus..


  

Och man får inte glömma den söta lilla korgen som jag hittade i garaget ;)


Hela kalaset gick på ca 300 kr, vilket jag tycker är ett mycket bra pris :) Nu väntar nya idéer så man får se vad som blir nästa projekt, om det blir nåt det vill säga ;P


Nu ska man väl se tv tills det blir sängdags :) Trevlig kväll! :)



//

 
 
Ingen bild

LL

22 oktober 2009 11:34

Hej där!
Vad fint du gjort, syns att du tycker om att skapa! Finns det nåt bättre än gamla grejor och våran fina natur!

Många kramar moster

 
Nathalie

Nathalie

22 oktober 2009 17:41

Tack så mycket :D Kan ringa här någon kväll igen för vi hann ju inte talas vid så mycket sist ;)
Förresten, guh vad mysigt du har gjort det i ert hem! :)

http://natlii.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Lindqvist - 13 maj 2017 09:02

Här kommer en liten bild samling från denna "höstiga" maj.     Tid för pioner. Love it!         Tog oss en liten söndagspromenad ner till ett av våra favoritställen - Sörengkaia <3           Cykeltrip ner till Aker Bry...

Av Jennifer Lindqvist - 29 april 2017 09:35

  När jag klev upp imorse var det en sån där stund då jag stannade upp. Ljuset var ett sådant som måste förevigas. Då jag alltid stiger upp före solen när jag drar till jobbet, får jag sällan se det fina ljuset från soluppgången. Löööve it!   ...

Av Jennifer Lindqvist - 25 april 2017 19:50

Dagens modus. Noll knop.   Har suttit hemma de sista dagarna och gjort praktiskt taget nada. Därav har det varit mysbralla och skogshuggar skjorta (som jag idag bytte ut mot en nyare myströja från Zara) för hela slanten. Men idag drog jag på mi...

Av Jennifer Lindqvist - 19 april 2017 18:00

            Just nu har jag lite dille på rött. Därav moodboarden. Förra veckan köpte jag min första - hör å häpna - röda jeans jacka :D Kriminellt cool kan jag säga. Den är från FWSS, ett designermärke från Oslo som blivit en stark favorit...

Av Jennifer Lindqvist - 17 april 2017 09:46

Då var det dags att visa den sista dagen vi spenderade i Rom. Den här dagen var vi fruktansvärt trötta - främst fysiskt, då vi promenerat väldigt många timmar hela helgen. Men vädret var på topp, vi åt tre mål mat på stan och drack en massa goda drin...

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards