JenLin

Alla inlägg under mars 2013

Av Jennifer Lindqvist - 5 mars 2013 23:44

     


Seriemaraton och ett sent men väldigt mumsigt och välbehövlig kvällsmål senare mår man som en prinsessa. Det har varit jobb för hela slanten idag, så nu ska jag bara ladda om med en natts god sömn.


En j*kligt irriterande sak som egentligen inte är värt att nämna.. Jag har börjat bli sjuk igen! :(


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 mars 2013 15:01

Jag kom precis in genom dörren. Har varit och hurtat och nu dricker jag kaffe och ska bläddra i min nya tidning som jag köpte på vägen hem. Snart ska jag käka middag och därefter ut med grabbarna för lite pooping å så. Sen beger jag mig mot jobbet för ett 5 timmars pass.


 

Bild från igår..


En bra måndag blir det här också :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 4 mars 2013 10:22

Efter besöket på gymmet igår tog vi oss en promenad i solen med en brödbit i handen. Bron som vi passerar flera gånger per dag för att ta oss in till stan, är omringad av änder och svanar som blvivit relativt människo vana. Såklart älskade dom brödbiten! Richard fick t.o.m en väldigt tuff kompis som ni kan se nedan.


                   


Jag fick ganska fina närbilder på den tuffa anden eftersom jag fick komma så nära :)


     


Sen skulle vi vidare.. Men..  


Den tuffa anden trodde vi hade mera mat och följde efter oss för en stund :P


               


Ja.. Det var verkligen en vacker dag. Thailändsk middag på restaurang och en tankeställande bio film fick avsluta den där underbara söndagen. <3


//

Av Jennifer Lindqvist - 3 mars 2013 11:43

Dagens start - pigg och kry klockan 08.20 tack vare en tidig lördag kväll. Solen skiner och denna lediga söndag kommer tas väl omhand.


       


Vad gör ni idag? :)


//

Av Jennifer Lindqvist - 2 mars 2013 19:27

Det finns produkter som gör att min vardag blir lite bättre än vad den skulle vara totaly natural, som man så sällan egentligen är.

 


En mastig och gojsig body butter till torra ben, den mumsiga doften som får en att drömma sig till varmare breddgrader, ett smycke som betyder det där lilla extra, mascaran som ger de perfekta doll fransarna, ögonskuggan som passar till allt och sist men inte minst en sak som jag blivit besatt av - ögon serum som är helt fantastiskt! När jag sovit dåligt på natten kan jag vakna med trötta och svällda ögon.

Lösningen är en klick till varje öga som sedan masseras in runt ögonen och vips är svullnaden nere och ögonen piggare :) LOVE!


//

Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards