JenLin

Alla inlägg den 6 september 2014

Av Jennifer Lindqvist - 6 september 2014 23:38

Här kommer lite bilder från första dagen då vi var och vandra runt i hela 6 timmar! Tänk er med jetlag i kroppen också ;P Vi sov i säkert 3 timmar när vi kom tillbaka till Wake Up hostel, gjorde en 2 timmars paus med surf och tv tittande och sov sen 8-9 timmar nattsömn ;D


             

Richard hittade sin egen Avenue :P


Bilderna ovan visar området där vi bor just nu och 2 veckor fram. Dom första 4 nätterna sov vi på ett hostel mitt i smeten. Och då menar jag mitt i Sydney där man kunde känna stressen på fingertopparna.

Här är det lite mysigare och lugnare tempo och fyllt av vintagebutiker! :D Gissa om jag stortrivs!


 

           


Och sist så har ni det berömda Operahuset och Harbour Bridge på avstånd. En dag då vi har en massa energi till övers ska vi ta oss en tur till Operahuset och ut till Bondi Junction och Bondi. Sydney är så mycket större än Oslo ska ni veta! Man hinner inte checka in allt till fots på en vecka. Iaf inte vi ;P


//


Presentation


Jennifer Lindqvist
29 år
Oslo
Instagram: @jenniferlindqvists

Senaste inläggen

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

instagram @ jenniferlindqvists


Ovido - Quiz & Flashcards